fredag den 26. februar 2016

Tid til weekend


Det er fredag, vinterferien er slut, og dermed også dage med tidlige åbningstider.


Klar til weekend


Jeg havde tjansen med at møde tidligt og åbne op i morges, og dermed var det også mig, der først blev sendt hjem, og trods en tur om biblioteket og en smule indkøb, er jeg hjemme længe inden alle andre, har indtaget sofaen, sidder i sollyset og nyder at det er weekend.

Frisk og ubrugt ligger den for, til lige det jeg har lyst til. Og måske lidt af det, der længe er blevet negligeret, fordi ingen af os egentlig gider.


Klar til weekend

Klar til weekend


Men det bliver ikke nu. Nu vil jeg nyde aleneheden, nyde solskinnet og nyde de sprøde gule forårsklassikere, der hoppede med i kurven på vej hjem.

God weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar