mandag den 25. januar 2016

Super service


Mandag har været pæn kedelig. Sådan en dag, hvor jeg har lavet absolut ingenting. Sådan føles det i hvert fald.

Vejret var gråt udenfor, og det blev langt over middag inden jeg tog mig sammen til at komme ud. Til gengæld gik jeg en forholdsvis lang tur – en omvej hjem fra Tanken. Det kunne mærkes da jeg kom hjem, men det føles også godt.


Frostklart


I løbet af weekenden nåede den stribede kjole så langt, at jeg snart ikke har mere garn, og jeg kunne lave en fornuftig beregning på hvor meget mere jeg skal bruge. Håber jeg.

En bestilling blev sendt af sted. Men hvad jeg ikke havde overvejet var, at den ene farve jeg ikke bestilte i første omgang, fordi den lå på mit lager, ikke findes i butikkens lager. Æv, tænkte jeg, og tænkte videre at med syv forskellige farver skulle det vel nok kunne lade sig gøre at sluse en ekstra farve ind og opgive en eksisterende. Der var bare ikke en, som var lige så god som den allerede valgte.

En gang i formiddags fik jeg den gode ide at skrive til butikken og spørge om farven igen ville komme på lager – og om der i så fald ville være en tidshorisont. Det gik ikke lang tid inden svaret indløb. Jeps, det vil komme på lager igen, men der går nok mindst en måned. Butikken derimod, ligger inde med et par nøgler, hvis jeg er hurtig.

Jeg er ikke hurtig. For at komme til Amager og Rasmilla, skal jeg med både bus, tog og metro. Samtidig har jeg det nok bedre og er langt mere mobil - men en tur helt til Amager… Hjertet sank en smule og jeg besluttede at vente, også selvom det betyder mindst en måned.


Frostklart


Indtil jeg kom i tanke om at Sille arbejder på Amager, og mere end en gang har sagt, at det ikke er svært at tage forbi Hallandsgade på vej hjem. Altså sendte jeg hurtigere en hurtigt en sms af sted. Desværre så hun den først, da hun var næsten hjemme. I morgen står der fødselsdag på hendes program, men hvis jeg kunne ringe til butikken og få lagt garnet til side, vil hun gerne tage forbi på onsdag.

Jeg nåede aldrig at ringe. I stedet fik jeg en mail fra Rasmillas. De havde pakket min ordre, havde husket mit spørgsmål fra tidligere og spurgte nu om jeg ville have garn med i den farve, der står som udsolgt i netbutikken. De vil lade pakken ligge og vente med at sende den til i morgen, hvis jeg så bare vil give besked.

Om jeg ville? Helt sikkert. Så nu kommer med i min ordre to nøgler i den ønskede farve – så tror jeg der er nok. Prisforskellen kunne jeg overføre via Mobilepay. Smart, og en virkelig afsindig dejlig og super service.


Tusinde tak siger jeg.


4 kommentarer:

  1. Åh sikken en dejlig positiv oplevelse. Det er jo præcis sådan man gerne vil behandles som kunde og nu får de jo også en meget flot anmeldelse her af dig. God strikkelyst Pernille !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Evi, og når der er grund til det, vil jeg rigtig gerne give gode anmeldelser :)

      Slet
  2. Rasmilla giver mega god service, glæder mig til at se den færdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke, og det er helt sikkert med til at styrke lysten til at handle der igen :)

      Slet