søndag den 12. september 2010

Skew






Jeg troede jeg havde planer søndag, men det var før min mave vågnede og lavede om på det.

I stedet har både lørdag og nu også søndag budt på en smule strik - altså da jeg vågnede lidt op og maven begyndte at samarbejde bare en smule.

Det betyder at der nu er færdige projekter og det er slet ikke så dårligt.

Sokkerne der er strikket på alt for tynde pinde og godt kan gå hen og blive et par yndlinge er færdige, på og dejlig varme.






De drillede noget, for med en smule større pinde end beregnet i opskriften, måtte jeg både regne og strikke om, før det endelige resultat så dagens lys. Jeg har været forudseende nok til at skrive ændringerne ned, så jeg en anden gang kan kaste mig på projektet, skulle jeg få lyst igen.

Jeg er ret vild med den måde maskerne snor sig om fod, specielt hælen og senere benet.
Og opskriften var let og ligetil. 





5 kommentarer:

  1. Hvor ser de lækre ud!

    Godt at maven samarbejder igen...

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Sikke et pudsigt design - de er rigtig fine :-)

    SvarSlet
  3. Mette, jeg må indrømme at lækkert garn også gør en forskel... men de er rigtig dejlige :)


    Lykke, det var netop designet, der gjorde jeg var nødt til at komme i gang og prøve af.
    Mønstret var supernemt at følge og der sker hele tiden noget nyt :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de sjove :o)
    Jeg har også overvejet snart at finde strømpegarnet frem. Det kunne vist snart blive aktuelt...

    SvarSlet
  5. De er rigtig sjove, Annette. Og meget nemme at strikke :)

    SvarSlet