lørdag den 21. november 2009

Pakkeleg


For lang tid siden meldte jeg mig til legen der sender pakker rundt til andre.

Dengang meldte sig kun een, og efter lang tid fik jeg også fabrikeret og sendt en pakke helt til Aalborg.

Nu har jeg meldt mig igen, denne gang hos LisBethLys, og jeg er temmelig spændt.

Det betyder samtidig at jeg lover at sende hjemmelavede pakker til de første tre, der melder sig her hos mig. Jeg lover at finde på noget spændende, smukt eller sjovt inden et år – sådan var det vist sidst.

Så meld jer til, eller lad være – så har jeg det mindre at lave :D

november

Men jeg har slet ikke tid. Vi har pakket – Emilie og jeg skal på weekend med den gamle klasse. Vi har fået lov at komme med, selvom vi egentlig ikke længere hører til. Sidste år var det superhyggeligt og vi glæder os vildt.

Cykeltaskerne er pakkede og små 14 kilometer fordelt temmelig ulige på hver side af en togstrækning venter os, før vi sidst på eftermiddagen samles med børn og forældre vi ikke har set siden før sommerferien.

Hav en dejlig weekend.

2 kommentarer:

  1. Uuuuuh hvor er jeg altså bare heldig, at kunne være den første til at skrive en kommentar her hos dig! Jeg vil super gerne være med i legen. :o)

    SvarSlet
  2. Puttenings, så skal jeg bare finde på :)

    SvarSlet