tirsdag den 10. november 2009

Jeg skulle bare lige


Det bløde, bløde garn jeg fik af Bettina, får mig til at tænke på varme om halsen. I disse dage, hvor kulden får alvor tager fat og der både er koldt herhjemme under taget og Caféens gennemsuste vinduer giver kulde, mangler jeg noget varme.

Et hurtigt kig på Ravelry gav adgang til Percy Shawl. Pinde blev fundet og selvom jeg havde lovet mig selv ikke at begyndt før efter jul – eller i hvert fald meget tættere på, vokser noget der kan blive vinterens varmekilde nu stille og roligt frem.

Det langhårede garn kræver koncentration, så endnu et hjemmeprojekt har set dagens lys. Med alle hemmelighederne er det slet ikke dårligt, at have projekter alle gerne må se.

varme

Om lidt vækker jeg cyklen og tager mod Caféen og aftenspisning, der med 10. november selvfølgelig byder på and!!!

Jeg har faktisk aldrig lavet and, men med sats på bryststykker og noget med kartofler ender det vel spiseligt. Samtidig skal den kæmpe portion æbler en anden kollega havde med fra haven omdannes til æblekage.

Så måske jeg bare skal spidse skrælleren og komme afsted.

4 kommentarer:

  1. Ser smukt ud !
    Og held og lykke med anden :-)

    SvarSlet
  2. Hvor smukt - jeg er forelsket!

    SvarSlet
  3. Forstår bestemt din trang til at putte dig i noget varmt i denne kolde tid- jeg bliver helt misundelig :-)

    SvarSlet
  4. Det er så blødt, så blødt og anden blev god :)

    SvarSlet