mandag den 9. november 2009

Mørke


Med vinterens tiltagende mørke, bliver det sværere at tage gode billeder. Mit lille kamera fungerer ikke særlig godt, når det første skær af tusmørke sætter ind.

Heller ikke blitzen synes jeg gør noget godt for billederne, men samtidig kanjeg mærke, jeg føler mig hæmmet, når ikke indlæggene flankeres af billeder.

Der er stadig lys om formiddagen og måske jeg bare skulle huske eller lære at bruge de lyse timer til fotografering, med en mulighed for et lager af billeder, der kan give mig en følelse af stemning.

- Måske skulle jeg give brugsanvisningen en chance, finde den frem og se om ikke muligheder kunne dukke op … selvom jeg tvivler.

sommerblomster Billedet er fundet blandt sommerens blomstermotiver

Om et øjeblik pakker jeg mig sammen og begiver mig ud i mørket og regnen. Med cykel og lygter som trofaste følgesvende, skal jeg tilbage mod skolen, der denne gang ikke er min arbejdsplads - men Emilies skole, hvor et forældremøde venter, forhåbentlig med gode vibrationer og dejlig stemning.

Det tror jeg på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar