søndag den 28. april 2013

Mobilsjov


Da Emilie fik ny telefon duede det ikke uden sjove indpakninger. Altså brugte hun timevis på E-bay og fandt det ene mere fantasifulde cover efter det andet.

Det er utroligt hvad man kan få for nærmest ingenting. Og da det viste sig at der faktisk findes covers til min gamle telefon, fandt et sådan hurtigt vej.

Det er fint og grønt og jeg holder allerede meget af det.


Fint og grønt


Så var Emilie mente at en ekstra oplader ville være god at have. Sådan nogle kan man også finde til ingen penge.

Cirka tyve kroner per stk og en grøn og en blå oplader med ledning var på vej fra Hong Kong. Troede vi. Måske er de stadig på vej.

Efter at have ventet længe. Meget længe. Opgav vi i sidste uge og fandt en anden version til stort set samme pris.

De kom i dag.


Fint og grønt


Nu ligger den fine grønne oplader i min cykelkurv sammen med alt det andet jeg ikke kan undvære, når jeg er hjemmefra. Jeg glæder mig næsten til at kunne tage den frem og sørge for ekstra juice på batteriet et eller andet sted ude i verden.

Den er da lige til at blive glad af.

Og Emilie fik en i blå.

7 kommentarer:

  1. Hmm måske skulle jeg lege lidt og finde smarte covers, men som i den virkelige verden gider jeg heller ikke shoppe i den virtuelle for at finde de rigtige steder, så jeg må nøjes med at glæde mig over din glade mobil med tilbehør

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så overså jeg at du havde sat link ind, nu mangler jeg bare at finde ud af hvilken type Samsung Galaxy min nye mobil er ;-)

      Slet
    2. Lene, jeg tror de fleste Samsung har samme type indgang til opladerstikket. Vores tre forskellige generationer kan i hvert fald bruge det samme.
      Og så ser jeg, at jeg på billederne selvfølgelig ikke lige har fået formen på stikket med :)

      Jeg gider i virkeligheden heller ikke surfe rundt og lede, men når man har et Tøsebarn der gider, dukker der hurtigt langt flere sjove ting op :)

      Slet
  2. Sjovt! Ja, der skal da lidt farve i hverdagen :-) tak for linket, vil surfe ind os se hvad de har.
    God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det der skal, Nola. Jeg overvejer også om ikke jeg burde et cover i rød eller lilla eller orange at skifte med :)

      Slet
  3. Aii, den er skisme da super flot og helt sikker en som ikke bliver væk. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald håbet, Catarina :)

      Slet