mandag den 22. april 2013

Grå, kedelig og fyldt med skøre tanker


Lige så solskinsgul, klar og himmelblå søndag var, er mandag grå og kedelig. Jeg er kravlet i sofaen, har frisk the på kanden, og godt på vej mod tæer og afslutningen på de knæhøje sokker til Anders.


Altanen april 2013


Der er brugt mange rester, og for hver gang en ny tilsættes tænker jeg over hvad garnet er en rest fra. De bliver hyggelige og helt forkerte på den rigtige måde.

Allerede nu begynder jeg at over fotomuligheder. Hvordan præsenteres et par knæhøje sokker på en mand. Skal han have shorts på? Eller måske endnu bedre - en kilt!


Altanen april 2013


Han har hverken det ene eller det andet. Pludselig er en kilt vigtig at få fat i. Han ville sikkert også bruge den, hvis han havde en.

Hmm. Store tanker. Sådan nogle er dyre, og skal være af et ordentligt materiale. Kan man overhovedet lave en selv. Som også ender med at leve op til standarten.

Vil han overhovedet have en? Skulle jeg prøve?

Og sådan driver mine tanker videre en grå mandag morgen.

2 kommentarer:

  1. Skøn tankevrimmel :)
    Glæder mig til at se mand, kilt og sokker .

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også Marianne - hvis jeg kan få ham overtalt ;)

      Slet