mandag den 15. april 2013

På tur mod fremtiden


I morgen holder jeg fri. I morgen skal Emilie ikke i skole. I morgen tager vi på tur.


April 2013


Vi tager til Sorø, og besøger husholdningsskolen.

Måske er det der, Emilie skal fortsætte, når niende klasse om halvandet år er ved at være slut.

Måske er det ikke, men så har vi set det, og haft mulighed for at tage en beslutning.

Jeg har aldrig rigtig været i Sorø. Jeg var engang på besøg, men det jeg så af byen foregik mest gennem vinduerne i en lejlighed eller bilen, da vi kørte gennem.

I morgen vil jeg gerne se lidt mere.

Jeg ved ikke med Emilie. Men jeg glæder mig til i morgen.

6 kommentarer:

  1. spændende, jeg ville også glæde mig. Jeg har netop i dag været med sønnen på hans formentlig fremtidige uddannelsessted. Det er jo så vigtigt at der bliver valgt rigtigt

    SvarSlet
  2. Håber "min" by falder i god jord :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Din by er dejlig Anne. Emilie forelskede sig på stedet :)

      Slet