fredag den 5. april 2013

Tid til tryk på pauseknappen


I starten af påskeferien syede jeg løs på bladet med de mange krydser.

Fra dag til dag - time til time kunne jeg se fremskridt.


Påskeferiekrydser


Men så var det frakken dukkede op. Krydserne blev sat på standby, og der ligger de endnu.

Stadig fremme, men uden at blive rørt.

Nu tror jeg bare jeg pakker dem væk. Det er tid til en pause.


Påskeferiekrydser


For sådan er jeg.


Påskeferiekrydser


Jeg har altid mange projekter i gang.

Nogen må holde pause mens andre får førepladsen. Lige nu er der ikke tid, lyst eller plads til krydser.

Men lige pludselig bliver de fundet frem igen.


Påskeferiekrydser


For sådan er jeg også.


Påskeferiekrydser

4 kommentarer:

  1. Det er rart at have forskellige projekter at skifte imellem, sä körer man ikke traet i et enkelt projekt ;-)

    God fredag ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige efter min bog, Annemette :)

      Slet
  2. Det er ellers utroligt smukt, men jeg kan sagtens følge dig i at andre ting overtager og man så venter tilbage senere. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, det kan godt være der går tid, men jeg skal nok vende tilbage :)

      Slet