onsdag den 10. april 2013

Det gælder om at finde de små ting, der også er vigtige


I går var jeg træt. Sådan en træthed der kommer af at lave for lidt. Det sjove var bare, at det startede allerede fra morgenstunden.


April 2013


Mange børn kom der ikke. Kun tre drenge. På skift. Men så fik jeg snakket lidt med dem. Fik ordnet nogle hængepartier, og skrevet til børn og forældre. Husket dem på aftenåbent i morgen og at vi faktisk har åbent. Den ene af drengene fik nemlig lige afsløret, at han troede vi også havde lukket.

I dag byder nødskemaet på to klasser med timer frem til vores åbningstid. Jeg håber det betyder, at jeg får gæster i butikken. Det er bare det sjoveste. Andet er der ikke at sige om den sag.


Lige om lidt skal der lukkes til hals


Hvis ikke må jeg opfinde noget andet at tage mig til. Måske en opvredet klud skal køres over karmene...

I pauserne kan jeg komme lidt tættere på halsen i den grønne sag, der pludselig befinder sig meget tæt på færdig.

6 kommentarer:

  1. God dag til dig :-) Sådan en ikke-lave-noget-sløvhed er rigtig træls for man bliver lidt utilfreds, ikke.
    Men ny dag og ny energi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nola, heldigvis var dagen i dag af den energifyldte slags :)

      Slet
  2. Saadan en lad dag naar den ikke er selvvalg er kedelig. Haaber de finder en loesning paa konflikten.

    SvarSlet
    Svar
    1. det håber jeg også Lin, og hvor vil jeg også meget hellere selv vælge de dovne dage :)

      Slet
  3. Håber dagen var god trods træthed og manglende børn. :_-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, jeg synes alligevel altid det ender godt :)

      Slet