mandag den 15. april 2013

Den lidt kedelige forberedelse


Jeg fik lyst til at sy i går. Havde en helt specifik plan. Men manglede alt det jeg skulle bruge.


Bagsidekantningsforberedelser


Bagsidekantningsforberedelser


I stedet fandt jeg evighedsprojektet frem. Det håndsyede tæppe, der kun mangler bagsiden.

Jeg vil have en kant af sekskanter på bagsiden. De har længe været klippet og ligget klar. Men så blev de pakket væk.

Nu er en hel del af dem syet om pap. Der mangler stadig nogen, inden de kan lægges i en tilfældig orden, og syes sammen til en ramme om det stof, jeg endnu ikke har, som skal danne bagsiden på tæppet.

Det var overraskende hyggeligt at sidde med.

4 kommentarer:

  1. det er så hyggeligt med lidt patchwork afslapning :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det, Micha. Jeg havde næsten glemt hvor hyggeligt :)

      Slet
  2. Smukke farver - glæder mig til at se dit evighedstæppe. Det ser lovende ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror der er lang vej igen, Unikarina. Men jeg glæder mig også :)

      Slet