onsdag den 10. april 2013

Kunder i butikken


April 2013


I dag var en af de energifyldte dage.

I dag var der kunder i butikken.

I dag spillede jeg billard, snakkede med drengene og grinede med pigerne.

I dag mødte jeg en flok forfrosne lærere udenfor skolen.

Det var skønt at se dem, og rart at kunne sige det.

I dag hørte jeg tanker om pædagoger i skolen. For tanker skal tænkes inden det er for sent.

Spændende tanker om pædagoger i skolen.

Det job gad jeg godt have. Tænkte jeg.


April 2013


I dag fik ekstra energi.

I dag købte jeg hudpleje til Emilie, glycerin til Anders og chokolade til mig selv.

I dag fik overskudet mig til at finde boremaskinen og slå huller i væggen.

I dag har jeg billeder på væggen og gardiner for solfyldte vinduer.

I dag har jeg trævlet næsten lige så meget op, som jeg har strikket.

For når man tror man har styr og glemmer at læse hele opskriften, kan styringen hurtigt styre forkert.

I dag vil jeg sidde lidt længere i min sofa, høre stille musik og bare være.

I dag var en dejlig dag.

4 kommentarer:

  1. Der kan du se Pernille... Blandt meget andet kom gardinerne op;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg var temmelig overrasket, Ulla :)

      Slet
  2. Øjj,som det lyder som en dag hvor du virkelig har nydt hvert minut. Sådanne dage giver virkelig energi. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, oven på dagen før, var det tiltrængt :)

      Slet