torsdag den 4. april 2013

Sort med blå og lyserød


Ind imellem sælger jeg noget fra min amioshop. Ikke meget, men lidt - og godt. Ind imellem.


Torsdagsformiddagstanker


I dag har jeg gravet frem fra lageret. Endnu et par ting skal videre. To små poser. Til ting, projekter, pynt eller noget helt andet.

Selv holder jeg meget af de små poser. De er fantasktiske til at transportere strikke-, hækle- eller endda syprojekter. Jeg har en del. De er næsten altid alle fyldte med noget. Noget igangværende.

Jeg er lidt mærkelig. Men jeg kan bedre lide at salget foregår via butikken end som nu - i håndkøb. Nu vil de ikke længere fremgå som varer. Ikke som solgte. Ikke på hylderne. Det er lidt trist, for jeg kan godt lide at se hvad det er, de andre har solgt. Jeg synes tit de solgte varer er de mest spændende.

Det er vel også derfor de er solgt...


Torsdagsformiddagstanker


selvfølgelig kan jeg heller ikke underkende reklameværdien af det solgte.

Jeg tænker nu alligevel nok de to, der skal videre på deres vej, skal få det godt. Og skabe glæde.

4 kommentarer:

  1. Hej Pernille!
    Jeg har været fraværende længe... men nu er jeg taget tilbage til Blogland igen for at hygge mig lidt, og derfor kigger jeg også indenfor hos dig!
    Jeg kender godt det der med de solgte varer fra Amiobutikken! Jeg sælger ikke ret meget, men ind imellem smutter der lige et hårspænde eller to. Jeg er også vild med at kunne se de solgte varer. Både for inspirationens og reklamens skyld. Det er et godt udstillingsvindue, og jeg kan også godt lide at have de gode idé'er at vende tilbage til.
    Hav en god dag!
    -LisBeth.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen velkommen tilbage LisBeth :)

      Det er rart at vide, jeg ikke er den eneste, der ser gode ting i de solgtes udstillingsvindue :)

      Slet
  2. jamen det er da også spændende at se hvilke varer der er solgt hos de forskellige. Det kan jeg også bruge meget tid på

    SvarSlet
    Svar
    1. Evi, godt jeg ikke er den eneste :)

      Slet