mandag den 27. juni 2011

Snoretræk eller hejseværk


Jeg var forbi centret. Alle vegne står der udsalg, så da vejen gik forbi en lingeributik vovede jeg at kigge indenfor. Jeg trænger, men med det foreløbige vægttab, der allerede har gjort mit udvalg af BH’er knap så velsiddende, og med det forventede større vægttab, er der ingen grund til at satse stort og spendere alt for meget på noget, jeg alligevel ikke kan passe om to måneder.

Men altså, en hel væg fyldt med rester nedsat 70%, kunne jeg alligevel ikke holde mig fra. Jeg hev alt det ned, der tilnærmelsesvis lignede noget jeg kunne være i – det var desværre ikke meget – og satte kurs mod prøverummet.

Det endte med en enkelt der passer. Jeg lyver ikke, når jeg siger det desværre også er den til dato grimmeste BH, jeg nogensinde har set. Jeg købte den alligevel, for 70% er en hel del, og når startprisen er så lidt, at jeg fik den for 45,-kr, og den oven i købet sidder perfekt og ikke kan ses, når blot der er tøj udenpå… Ja, så er der vel ingen grund til betænkning.

Men nej, hvor er den grim! :)


den grimmeste BH, ever

4 kommentarer:

  1. Hvad nu, hvis du piller sløjfen af? Eller tryller hele den billige molevit usynlig???
    Tillykke med vægttabet og indkøbet af midlertidig rædsel...

    SvarSlet
  2. Det er ikke umuligt sløjfen ryger, Lisbethlys, resten tror jeg bare jeg lever med :)

    SvarSlet
  3. Nå ja, så længe den virker godt, så må man vel leve med Hello Kitty farverne...
    Det lyder skønt, at du sådan skal købe nyt tøj!

    SvarSlet
  4. Det er skønt, Christunte. Men også alt for dyrt :(

    SvarSlet