fredag den 10. juni 2011

Forberedelser


masser af mandler


Jeg har bagt kage, lavet frosting til senere, ryddet en smule og printet billet til Ungersvenden, der senere i dag tager mod farmand. Om lidt vil jeg forbi genbrugscontainerne med papir, aviser og gammelt glas, inden de tomme flasker kan afleveres i nærmeste butik.

Måske når jeg også at feje i hjørnerne inden arbejdsdagen kalder.

Senere bliver der tid til mere bagning, før jeg hopper på cyklen og mødes med mine kolleger til fælles spisning og indisk efter de har bowlet. Mine håndled duer ikke til bowling, så det passer mig fint at bage i stedet og så støde på senere.

2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt med fælles spisning med dine kolleger :-)
    God pinse til dig!

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Madame :)

    SvarSlet