tirsdag den 21. maj 2013

Tanker om morgendagen


Dagen er ved at være slut. En dag, der startede en kort uge. En dag, der var fyldt med sjove indfald og unger, der strammede linen så langt som den kunne komme.


maj 2013


I morgen venter endnu en dag. I morgen bligver lang. Men sikkert også spændende.

Specielt spændt er jeg på det fælles personalemøde, og det punkt jeg ved kommer og som handelr om formidling. Hvordan formidler vi alt det gode vi hver dag gør med og for og om ungerne.

Hvordan bliver vi bedre til at beskrive og få de pædagogiske tanker på banen?

Jeg er ikke i tvivl om, at vi ikke når en slutning på det spørgsmål, men vi starter og det synes jeg er et godt skridt at tage.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som om du har en særdeles spænende dag i vente. Nyd dagen og alt hvad den byder. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, jeg tror i hvert fald, det kan blive en spændende snak :)

      Slet