mandag den 13. maj 2013

Se min kjole...


Morgenen er startet med en række links.

Fra Lene gik jeg videre til Arvingen og fortsatte til Craft and Creativity og endelig til en tutorial med folder og kjoler.


Se min kjole...


Se min kjole...


Se min kjole...


Jeg kunne ikke lade være, skulle lige prøve med og fortsatte bagefter, til jeg havde tre fine kjoler.

Det var overraskende nemt, og bortset fra enkelte steder, hvor papiret skal overtales til andre vinkler er der ikke mange ben i de fine kjoler.

Jeg valgte at gøre halsudskæringen dybere med et lille underfald til følge. Jeg synes det er fint, men måske også lidt mere besværgeligt.

Et par gamle knapper fuldendte kreationerne. Det kunne også have været en lille blomst eller måske slet ingen ting.

Nu har jeg så tre nye kjoler. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med dem. Måske jeg kan lokke tøserne i Caféen til at folde med. Måske ikke.


Lige nu står de side om side på toppen af et billede Daniel malede for mange, mange år siden. Farverne passer fint, måske de bare skal blive stående.


Se min kjole...


Se min kjole...

9 kommentarer:

  1. Jeg elsker at der ikke er langt fra tanke til handling hos dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, jeg kan slet ikke lade være :)

      Slet
  2. efter at ha se alle bare folder de skønne kjoler så må jeg da også folde kjoler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du da Helle. Og de er superhyggelige at lave :)

      Slet
  3. Fine kjoler du har lavet. Rigtig go ide... Jeg laver også meget ¨papirarbejde¨ og har skrevet en bog om papir blomster. Du må meget gerne se min blog og lade dig inspirerer til andre kreative papirting. www.bogudgivelse.blogspot.com
    Hilsen Jan :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op nogle smukke blomster du har lavet Jan. Dem vil jeg gerne kigge nærmere på :)

      Slet
  4. Hvor er de herlige! Du kunne sætte dem bag glas og ramme og lave et billede ud af det :-) Det kunne jeg sagtens forestille mig ville se fint ud.
    Pyh, jeg er blevet helt bagud med læsning hos dig :-/ Problemet er at du vises under "S" på Bloglovin som jeg følger, og hvis jeg ikke lige når alle på samme dag, ryger de endnu længere ned.
    Rigtig god dag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. No0la, de kunne være fine i ramme. Lige nu er jeg ret glad for at have dem stående oven på sønnikes maleri.

      Jeg kommer også hurtigt bagud med bloglæsningen. Det er vildt så mange indlæg der pludselig ligger i min reader. Jeg er rigtig glad for Feedly, den viser de nyeste indlæg øverst. Det kan jeg godt lide.

      Men jeg kan godt se, jeg burde have overvejet navnet lidt mere inden jeg i sin tid kastede mig ud idet - og have valgt noget, der starter med A :)

      Slet
    2. ha ha det tænkte jeg også lige over ;-) Jeg vil prøve om det er muligt at lave indstillinger i Bloglovin.

      Slet