onsdag den 1. maj 2013

Kage og friskfangede sokker


I går skrev jeg ikke et eneste indlæg. Hver eneste gang jeg tænkte, at nu var der tid, sad Anders ved computeren. Og hver eneste gang han rejste sig og gav plads til mig, havde jeg travlt med noget andet.


Sokker i glade restefarver


I går fortabte jeg mig i et par sokker. Strikkede forlæns og baglæns flere gange, til farvesammensætningen passede bedst.

I dag har jeg nye sokker. I dag har Anders har fået nyt legetøj, og jeg har fået plads ved computeren.

I dag har vi alle tre fri.


Sokker i glade restefarver


I dag skal vi ingenting.

Om lidt vil jeg bage. Min hjerne kører på kage for øjeblikket. Enten tænker jeg på kage, bager kage eller spiser kage. En kombination er klart bedst.

2 kommentarer:

  1. Skønne farver på de sokker og dejligt med en dag hvor der laves ingenting. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, jeg bliver glad bare af at kigge på dem. Det er næsten synd at tage dem på :)

      Slet