søndag den 19. maj 2013

Fra sol til regn på et splitsekund


Paraply i regnvejr


Lørdag var høj himmel, skyfrit, sol og masser af varme.

Lørdag var cykel frem og tilbage til Fredriksberg.

Lørdag var strik i Søndermarken, sol og røde skuldre.

Lørdag var venindedag, the og snak i mange timer.


Paraply i regnvejr


Søndag er himlen blevet grå.

Søndag er regn og mere regn.

Søndag skulle have været middelaldermarked i Valbyparken.

Nu bliver vi i stedet hjemme, laver god mad og hygger indendøre.

Søndag har Emilie lovet at bage kage.


Paraply i regnvejr


Og allerbedst:

Søndag har Emilie afprøvet sin nye paraply.

I samme øjeblik regnen ramte, stod hun på altanen med opslået paraply, og glæde over det endelig blev muligt at afprøve om den virker.

Søndag har paraplyen vist sit værd. Kun kolde fødder i bare tæer blev våde...

6 kommentarer:

  1. Den paraply er elegant.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lin, jeg synes den er rigtig fin. Så fin, at jeg godt kan mærke en lille smule misundelse :)

      Slet
  2. Sikke en fin paraply. :-) Her har vi været heldige og slet ingen regn fået, kun en masse skyer. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldige jer, Catarina. Her trøster jeg mig med, at planterne på altanen har godt af det :)

      Slet
  3. Sikke da en skøn paraply ;-)

    Her i det bayerske har det været en blanding af sol og regn...

    SvarSlet
    Svar
    1. Annemette, jeg håber på lidt mere sol i morgen.
      Og paraplyen er bare skøn :)

      Slet