fredag den 17. maj 2013

Fra nye vinkler


I går var det så varmt udenfor da jeg kom hjem, at jeg ikke knuue holde ud at være i solen på altanen.


Fra nye vinkler


Fra nye vinkler


Jeg ville gerne være ude. I stedet for at sidde i solen fandt jeg en pude og lagde mig på gulvet, i skyggen under det lille bord på altanen.

Anders havde fundet papir og tegnegrej, og sad midt i solen. Senere dukkede Emilie op fra endnu en fantastisk dag i køkkenets og praktikkens tegn.

Mens Anders tænkte og tegnede og Emilie snakkede og sludrede lå jeg og kiggede op. Lyttede og tog billeder fra nye vinkler.


Fra nye vinkler

4 kommentarer:

  1. Skide gode billeder og fra en fantastisk vinkel. Ja, vejret var dejligt varmt og sommerligt. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, jeg synes også de er rigtig gode. Anders var ikke specielt tilfreds, men han sagde ikke, jeg ikke måtte lægge dem ud :)

      Slet
  2. Altid sjovt med lidt anderledes billeder.

    SvarSlet