onsdag den 8. maj 2013

Onsdag før kristi Himmelfart


Udenfor regner det. Små stille dryp og nedfald med voldsom styrke mellem hinanden. Med jævne mellemrum buldre det. Brag flækker himlen, lysglimt pryder himlen og jeg har mest lyst til at kravle i seng igen.


Regn i maj - 2013


Regn i maj - 2013


Jeg gør det ikke. I stedet kigger jeg på vejrudsigter. Som jeg har gjort de sidste mange dage, og undres over hvordan onsdagen der først meldte om høj himmel og sol, pludselig er blevet til regn og torden.

Der er stadig håb om tørvejr. Og sol bag skyer, der vistnok skal blive liggende hele dagen. Og varme. Lige nu er det bare svært at forestille sig.


Regn i maj - 2013


Jeg kigger lidt mere på vejrudsigterne og overvejer hvad jeg skal have med. Hvad jeg skal have på. Hvor meget varmt jeg skal tage over armen.

Onsdag før Kristi Himmelfart er dagen for den årlige Tivolitur. Vi har før været af sted i regn. Også mere regn end der umiddelbart er udsigt til. Meget mere regn.

Det ville bare have været så lækkert med varme og høj sol.


God onsdag til alle.

Jeg pakker paraplyen...

8 kommentarer:

  1. Ja den maa du hellere tage med. Rigtig god tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lin, heldigvis fik jeg ikke brug for den :)

      Slet
  2. Vi fik kun et par mm i dag, så det er ikke meget, men helt sikker tiltrængt. Håber du havde en god tur. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, vi havde en dejlig tur :)

      Slet
  3. Dejlig tradition :-) Håber I fik en god og tør hyggelig aften :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nola, heldigvis var det helt tørt, da først vi nåede af sted :)

      Slet
  4. Håber regnen stoppede, og at I fik en dejlig aften i Tivoli :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, regnen stoppede og dagen var dejlig :)

      Slet