fredag den 10. maj 2013

Fredag - eller er det lørdag...


Jeg nyder de ekstra fridage. Det gør godt efter lange fyldte dage og et blik mod endnu flere lange dage.


Klar til endnu en dag


At jeg så går rundt og tror det er lørdag hele tiden, gør ikke nydelsen ringere.

I går kunne jeg sætte mig under en overdækket terasse. I sol og regn og fantastisk vejr. Jeg kunne sidde helt stille og bare være, sammen med dejlige mennesker og med både store og små tanker.

I dag går turen mod København. Emilie og jeg skal på maleskole. Vi skal male vores egen version af en muselmalet tallerken. Siden Karina fortalte om muligheden, har jeg ønsket det samme. Nu var muligheden der, og Emilie ville mægtig gerne med.

Jeg tror det bliver sjovt.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt - jeg er en rigtig RC-nørd, så ville elske at få muligheden for at komme på malerskole derinde en dag (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Kit, det var en fantastisk oplevelse. Det er ikke sidste gang vi skal derind :)

      Slet
  2. Av, det glaeder jeg mig til at se resultatet af. Rigtig god tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lin, vi skal vente tre uger, før vi kan hente dem. Ih hvor vi tripper allerede :)

      Slet