søndag den 26. maj 2013

Rent lykketræf


Vi har skrevet på en vision, og vi har arbejdet med handleplaner for de enkelte afdelinger. Snart er vi færdige og klar til at sende babyen ud i verden.

Enkelte ting mangler. Punktummer skal sættes og rettelser dukker op. Det er rimelig simpelt og let at gå til.

Langt værre er det med billedematerialet til afhandlingen. De billeder der er brugt tidligere er ... brugte. Og gamle. Med børn, der snart ikke længere er børn.

Chefen havde fundet billeder i vores månedlige nyhedsbrev. Ikke nogen dårlig ide. Problemet er bare, at opløsningen på computerbilleder og billeder til tryk er ret forskellige. Med det resultat at de trykte billeder blev temmelig uspændende at se på.

Du tager da bare nogle nye - sagde chefen. Så det gjorde jeg. Og gør jeg. Der skal nogen stykker til, for at have noget at vælge imellem.

I fredag legede nogle af de små på et bord. Kravlede op, tog tilløb og hoppede kunstfærdigt ned.

Jeg var overbevist om, at mit lille kamera næppe ville få mere end flagrende bevægelser ud af motivet....


Spring

2 kommentarer:

  1. Det er da blevet suer godt det billede og så ban det jo nu bruges til print. :-)

    God søndagaften Pernille. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, det her er jeg specielt glad for, og der er heldigvis flere som er rigtig gode... og ja så længe der ikke er rodet med billederne er der masser af pixels til tryk :)

      Slet