mandag den 13. maj 2013

Mandagsopstart


Vi starter dagen langsomt. Både Emilie og jeg.


Altanen, maj 2013


Altanen, maj 2013


Emilie fordi ugen byder på praktik, og den fundne mulighed for at afprøve kokkefaget også betyder afprøvning af meget lange vagter fordelt over færre dage.

Mandag er fri, mens det går løs tirsdag.

Mig fordi sådan er min hverdag planlagt. Til gengæld ender jeg sent.

Mandag er bolsekogning, planlægning, afsendelse af optagelsespapirer til husholdningsskole og rengøring af Henriettes lejlighed. Mandag er god at starte langsomt, og mon ikke mandag ender med benene oppe og så lidt som muligt i den anden ende.

Om lidt tager vi af sted. Begge to.

Jeg mod arbejde. Emilie mod banken og indløsning af den pludselige rigdom, der dukkede op i form af en feriecheck til indløsning.

Mandag tegner godt. Med sol og hængende skyer.

Mon jeg tør prøve at lade strømperne blive hjemme...

2 kommentarer:

  1. Stroemperne kan man ikke lade blive hjemme her. Rigtig god uge til dig og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lin jeg lod dem blive hjemme i dag. Men det var godt nok koldt inden jeg nåede helt hjem :)

      Slet