søndag den 29. januar 2012

Inspireret


Det var egentlig ikke fordi jeg gad, men det er ikke rigtigt til at komme udenom. Fra tid til anden er det nødvendigt med næring til tropperne.

Så jeg lavede mad.

Med udgangspunkt i en aubergine, noget hakket kød og den lille rest ost, der lå i køleskabet, og med inspiration fra den græske version af lasagne - moussaka - lavede jeg noget der lignede.

Men kun lignede, for jeg stoppede også dåsen med sweet beans i chili, der stod i skabet og resten af champignonerne og en flok hakkede mandler i. Sammen med alt muligt andet, der for Tøsebørn kan føles alt for sundt.

Derfor var det forventeligt da stemmen lød temmelig skeptisk, på spørgsmålet om hvordan det smagte. Det temmelig skeptiske faldt dog ikke helt overens med udtalelsen:


Det smager godt. Jeg skal have noget mere!


Hun fik også i forbifarten sagt, at det var for sundt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar