fredag den 20. januar 2012

Morgenkulde


Der er koldt på toppen sådan en vintermorgen. Selv ikke skoldhed the kan bringe meget varme i cirkulation. Jeg ved der er planer om isolering af taget, men planer er ikke altid nok. Selvom det er rart at vide, der er tænkt tanker.

Anders har forlængst forladt de varme dyner, og Emilie er lige sprunget ud af døren.

Gårsdagens snefald er forlængst forsvundet og det evige grå banker på udenfor. Selv ikke mit lille hjørne med tæppe, the og lys, lyser særlig meget op.

Det trækker langt mere at kravle under dynen. Bare en halv times tid, sammen med den resterende nattevarme og en god bog.

Jeg drikker lige resten af theen.

Og strikker en omgang mere.

2 kommentarer:

  1. Brr, jeg håber de gør alvor af isoleringen! Morgente under dynen er nu heller ikke værst.
    Klem og god fredag.

    SvarSlet
  2. Jeg håber også Mette, men jeg kender ikke budgetterne og tiderne hvornår planlægningen strækker sig :)

    SvarSlet