søndag den 17. april 2011

Skønne weekendsdage


Frederiksberg Slot


forårsblomster


Weekenden er ved at være slut.

Et par skønne dage fyldt med venindesnak (og skokøb), vasketøj, forårsfornemmelser og hjemmetid.

Og det slutter ikke, for jeg har ferie og der er tid til det hele. Lige nu er tiden vist mest til bogreolen, hvis indhold ligger spredt i hele stuen, for nyt skulle prøves af.

Det ser umiddelbart fint ud, men tager tid. For hylder uden bøger er sjovt nok støvede og under flyttede reoler samler der sig sjovt nok støv.

Jeg tror jeg ender med at gå i seng inden den spredte reol når tilbage på plads. Til gengæld har jeg hele dagen i morgen, eller i overmorgen og lige nu vil jeg hellere spille et spil med Emilie.

Hvis vi altså kan finde plads!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar