torsdag den 14. april 2011

Nu også i farver


mus i farver


mus i farver


Med en børneflok, der ikke altid husker følelsen af ejerskab og en flok computere, der stort set kører i døgndrift, er det ind imellem nødvendigt med udskiftninger.

Denne gang var udskiftningen forholdsvis simpel. Fire nye mus, var alt der forlangtes.

Min søde kollega klarede bestillingen engang i sidste uge og i dag ankom de. Næsten en hel uge havde han formået at tie helt stille med at mus også fås i rappe farver.

Mus i farver. Der er fire, den fjerde kunne bare ikke nå, da jeg fandt kameraet frem, og jeg gad ikke rode rundt mellem ledninger bag computeren, for at få dem samlet. Til gengæld kan den sidste – og røde – anes bagerst på det nederste billede.

Jeg synes de er cool. Jeg tror ungerne synes det samme. Jeg tror også vi er nødt til at omdøbe computerne, der lige nu hedder 2, 3, 4 og 5 (vi havde engang også en nummer 1, men den døde, og pladsen forsvandt…).

De skal da hedde den grønne, den røde, den blå og den pink!

2 kommentarer: