onsdag den 27. april 2011

Onsdag inden torsdag


altanen april 2011


Jeg har moret mig med skruemaskinen i dag. Og færdigblandet polyfilla fra en tube. Der var mange huller. Og meget at tage ned.

I morgen finder jeg tøj frem, der kan tåle. Malingen er købt. Og noget der ligner en hvidtekost. En rulle duer ikke når væggen ikke er plan. Langt fra plan, men fyldt med mursten, der rager godt ud mellem fugerne.

Endelig tænker jeg. Endelig er der grund til at male. Ting skal flyttes og der skal gøres plads. Det duede bare ikke længere med den hullede malertrængende væg.

Et sted i reglerne står der, at forældre gerne må male… godt vi har en forælder ved hånden…


Lågen fra i går satte min søde kollega grundigt på plads. Bagefter fik hylderne i skabet en tur. Berit mente, han måske havde sparet op, og skulle nå i sidste øjeblik. Godt vi kan grine.

Undervejs dukkede en snak om tourette op. En snak om ticks og sjove lyde. Jeg har lidt materiale at læse. Tror næppe jeg bliver klogere, men det er altid godt at læse op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar