tirsdag den 12. april 2011

Her og nu


påskepakke


Jeg har pakket en gave.

Jeg har ingen anelse om hvem der skal have den. Jeg har ingen ide om indholdet vil skabe glæde.

Men jeg håber, og inden jeg kører på arbejde, skal jeg forbi posthuset.


regnvejr


Udenfor regner det. Der er vådt på altanen. Jeg håber blomsterne nyder godt af det.

I krukker og kurve skyder tulipanerne i et helt andet tempo, end jeg havde forudset.

De har sikkert også godt af vand.


tulipanspring


På min seng står vasketøjet stadig og venter.

Jeg smågriner lidt og overvejer om jeg skal stille det ned i kælderrummet – så kan jeg i det mindste ikke se det.

4 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på din gave vil bringe glæde!
    Og regnen...Og kulden..
    Men afsted, det skal vi !

    SvarSlet
  2. Miri, det er aldrig rigtigt til at vide, men det er hyggeligt at finde på :)

    SvarSlet
  3. gaven ser super spændende ud....
    dejligt med altan til lidt grønt :)
    kh♥

    SvarSlet
  4. Jeg elsker min altan Marianne, og jeg håber også gaven ser spændende ud, når den når frem :D

    SvarSlet