tirsdag den 22. januar 2013

Det er skønt, når morgenstunden er lang


Mens tirsdag breder sig ud, er jeg gået ombord i fjerde clue i TTL's hemmelige strømper.


Morgenstrik


Morgenstrik


Anders har benyttet sig af muligheden og sover længe. Jeg nyder stilheden alene. Emilie er for længe siden løbet ud i hverdagen og dagens strabadser. I dag var det hende, der lavede croissanter. Mens hun fik sine varme, er Anders' halvdel for længst kølet noget af. Sådan kan det gå, når man vælger at sove længe, og dengang ovnen var i gang, brummende meddelte at ville stå op.

Jeg har været både for og imod årets hemmelige strømper. Jeg er ikke ovenud vild med mønstret, men med dagens videreudvikling, og det twist der lægges til. Udvikler mønstret sig pludseligt i langt mere positiv retning.

Første fod er færdig. Nu venter nummer to.

Morgenmaden er væk, det samme gælder snart theen. Jeg har planer om er par ærinder inden arbejdstid, så fod nummer to må vente til i aften.

I hvert fald det meste af den. Jeg kan godt lige nå et par omgange eller fem mere...


God tirsdag til dig.

4 kommentarer:

  1. jeg glæder mig virkelig til at se det færdige resultat. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret spændt Catarina. På tirsdag kommer sidste clue... Så tirsdag eller onsdag. Regner jeg med :)

      Slet
  2. Glaeder mig til at se dem. Rigtig god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lin. Det er altid spændende og se hvor det bærer hen :)

      Slet