fredag den 4. januar 2013

Masser af frynser


Første clue på Jojis sjal bød på masser af strikkede frynser. De var ikke specielt sjove at strikke, men jeg synes de er fine.


Årets første sjal


Andet clue bød på striber og flere frynser. De er stadig ikke specielt sjove at strikke, men også stadig meget fine.

Andet clue bød også på masser af løse ender. Jeg valgte at hæfte dem. Så er det gjort. Mon ikke der også er masser af ender efter tredie clue.


Årets første sjal


Enderne er endnu ikke klippede. Jeg vil gerne have de bliver på bagsiden og ikke ender med at stikke ud alle de forkerte steder. Så jeg venter. Med at klippe. Til efter vask og blocking. Så har enderne sat sig, og bliver hvor de er. Efter klip.

Tredie clue kommer først på onsdag. Godt jeg har andet at lave.

6 kommentarer:

  1. Det smittede med Joji's mystery, men nu kan jeg jo ikke lade vær med at kigge hos dig.

    Var der ikke noget med en trøje?

    SvarSlet
    Svar
    1. Margit, måske skulle jeg vente lidt med billederne...?
      Og jo, der er noget med en trøje, eller snarere en kæmpestor sweater. Den skal nok blive færdig, den har fået en pind eller to over de sidste dage... Men jeg er ikke særlig tro, når det kommer til strikketøj. Jeg skal helst have mere end et projekt i gang samtidig :)

      Slet
  2. Er ellers ikke så vild med frynser, men de her ser da rigtig fine ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fru Westerskov, jeg synes også de her er rigtig fine, og så er de strikkede, det gør det lidt anderledes :)

      Slet
  3. Hvor fint, Pernille.
    Hverdagen har ramt, så jeg er kun ved første stribe - godt det er weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. AC, venindedagen gav masser af tid til strik, eller tror jeg heller ikke, at jeg var nået så langt allerede. Det gode er dog, at med to masker mindre for hver anden pind, bliver der hurtigt en del kortere fra den ene ende til den anden :)

      Slet