tirsdag den 29. januar 2013

Og så fik morgenen ellers ben at gå på


Januar 2013


Tæerne er strikkede. Jeg endte med min egen version, for den der dukkede op, var helt almindelig og ganske kedelig. Det er min måske også, til gengæld prøvede jeg noget nyt...

Der er stadig the på kanden. Det var ellers lækkert at stå op til en friskbrygget kandefuld, og en kæreste der havde haft overskud til både morgenmad, thebrygning og stille hygge...

Opvaskemaskinen er tømt og fyldt igen. Lige nu slynger den vand rundt og rundt til den store guldmadalje. Heldigvis bliver det inde i maskinen. Det kunne selvfølgelig være rart, hvis den samtidig med vask inde, også lige klarede gulvet ude...

Jeg har travlt. Jeg har en aftale med min mor om tyve minutter. Må hellere finde de sidste detaljer, pakke de sidste temaer, hælde mig selv i overtøjet og komme ud af døren...

God tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar