søndag den 14. januar 2018

Weekendlykke


Jeg kan godt lide weekender med plads til ingenting, og jeg kan godt lide weekender fyldt med alting.





Denne har været af den sidste slags. Skønne venner, timer med sjove samtaler, astii, strik, god mad, babygurglen, frostklare gåture på Frederiksberg, natbusser og fælles træning. Weekenden har haft det hele.

Det eneste på skemaet jeg valgte at springe over, var vasketøjet. Men hvem har brug for vasketøj? Og i øvrigt burde der være rigelig tid i morgen formiddag, når mandag ikke er sådan en dag, hvor vækkeuret behøver ringe alt for tidligt.

Jeg er fyldt med weekend. Fyldt med al skønheden, sjovheden og samhørrigheden med gode venner og smukke veninder. Kan det blive bedre?


Næste weekend tager vi til Aarhus. Det kan også kun blive godt.

Nu vil jeg pakke mig sammen i sofahjørnet og nyde den sidste rest af weekend.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar