lørdag den 13. august 2011

Sjove søgeord


Når andre ind imellem har vist sjove søgeord frem, der kan være svære at forstå henvisningen til, har jeg endnu ikke kunne finde nogle ord på min liste, der på nogen måde har kunne konkurrere.

Måske er det et spørgsmål om hvor længe man har været på markedet, udbud og efterspørgsel. Måske har jeg været her længe nok nu, til søgeord, der kræver en smule fnis og hæven af mundvigene.

Hvorfor jeg nåede forbi listen med søgeord i dag, er jeg ikke helt klar over, men denne gang dukkede kombinationer op, jeg ikke umiddelbart kan forbinde med min blog.

Ordsøgninger som disse dukkede op:


skære vinkel i skyggelister
pudsecreme till gamle cykelslanger
kong dan bæres på et skjold
hamp med runde blade?
folk med rød hår og let brund
andy schlecks kæreste


Hvorfor cykelslanger skal pudses, Kong Dan bæres rundt på min blog, eller at hampeblade pludselig er runde, har jeg svært ved at forbinde, med noget jeg har skrevet. Jeg kan heller ikke huske at Andy Schlecks kæreste nogensinde skulle have optrådt på mine enemærker. Og hvad betyder egentlig “let brund”?

4 kommentarer:

  1. Brund eller brunst ;-)
    Hvor finder du de søgeord?

    God lørdag til jer mens I klipper hampplanterne runde og bærer rundt på hinanden

    SvarSlet
  2. Jeg morer mig også tit over søgeordene, der fører til min blog, og det er da nogle skønne eksempler, du kommer med fra din statistik! 'Let brund' giver slet ingen mening for mig. For lidt siden var der en, der søgte på 'håndarbejde', og havnede på min blog! Jeg er meget beæret, for håndarbejde er ikke min stærkeste side :-)) God weekend til dig, Pernille!

    SvarSlet
  3. Ja, det er imponerende.... Du aner ikke, hvad du er kendt for ;-)

    SvarSlet
  4. Lene jeg tilmeldte min blog google analytics for længe siden. Der findes sådan nogle ting.. og andet sjovt :)

    Ja, der er somme tider nogle rigtig sjove imellem, Madame :)

    Christunte, måske vil jeg helst ikke vide det :)

    SvarSlet