fredag den 12. august 2011

Tossede ideer


Småt og - måske - godt


Nogen gange kan jeg få tossede ideer, der straks må afprøves. Somme tider er der nærmest deadline på ideerne. Det skete denne gang, og selvom jeg egentlig ikke rigtig gider sy på maskine og den der regnfrakke, jeg har lovet Emilie, og som ville være helt fantastisk af have så længde det regner, ligger stadig og kommer ingen vegne, har jeg fundet maskineriet frem, og forsøger at få de små stofstykker jeg klippede i går aftes til at hænge sammen.

Om det lykkedes ved jeg endnu ikke, men jeg har ikke meget tid, så første forsøg skal helst være lykkens. Ellers finder jeg nok en helt anden, og meget mere kedelig, løsning.

Men først er der lige noget vasketøj, der skal hænges på en snor, og noget med en taske i computerstørrelse, jeg har lovet at kigge på. Og jeg skal egentlig også på arbejde…

Heldigvis er der stadig tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar