mandag den 14. september 2009

Oplevelser blandt teenagere…


Til tider lytter jeg bare, og kommer med de rigtige svar når nogen spørger. Andre gange er jeg nødt til at rette op på fejlagtige opfattelser. Og så er der de gange, jeg er nødt til at gå, for ikke at knække sammen af grin…

I dag hørte til de sidste, hvor nogle helt klart havde lidt mere styr end andre, alt blev rettet op mens jeg forsøgte at holde masken…

Det kan ikke gengives, men en smule fantasi kan sikkert godt give billeder af en bunke teenagere, både drenge og piger, der forsøger at definere forskellen på trommehinde og jomfruhinde….

Jeg siger bare – det var sjovt!

blomstrende husløg

At vi så bagefter fik snakket lidt om hvor tæt man egentlig skal på hinanden, for at blive smittet med clamydia, er en hel anden historie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar