lørdag den 10. maj 2014

Sjov i gadebilledet


Tag bussen til den store finale


Jeg er ikke til Melodi Grand Prix. Det er afsindig mange år siden jeg sidst sad foran skærmen mens mere eller mindre ørehængende dans og sang blev afsløret, og jeg skal ærligt indrømme at jeg år efter år glædede mig over at ungerne altid endte hos deres far lige præcis den weekend, der stod mgp eller Eurovision på programmet.

Den danske optakt er gået helt hen over hovedet på mig, og hvis ikke nyhederne de sidste dage var svømmet over med historier om det store højdepunkt, var det aldrig gået op for mig at Basim har taget det danske førerskab.

Men jeg synes det er sjovt når bussen for en kort bemærkning skifter navnet på endestationen ud - trods manglende milioner og nedrivning af opbygning står på spil.

4 kommentarer:

  1. Hi hi, det er da hurmor og super godt set og fanget Pernille. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, jeg kiggede en ekstra gang, første gang en af dem kom kørende forbi :)

      Slet
  2. Mægtigt ! Jeg ville have troet at Melodi grand Prix lige var dig pernille med smukke mønstre over alt. Det var fantastisk !

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg forestille mig Evi, men mig bliver det aldrig :)

      Slet