tirsdag den 27. maj 2014

På en mandag


Nogen dage når jeg mere end andre. I dag var en af dem med masser af fyld.


Tivoli - maj 2014


Jeg har vasket og været inde om byen efter garn (dionoen kræver mere end først indkøbt). Jeg har været på arbejde og kreeret et skema Berit havde en løs ide til, og var helt sikker på jeg kunne udføre. Jeg har snakket med børn, med kolleger og med chefen. Jeg har vasket æbler og skåret frugt. Jeg har nydt solen, cyklet frem og tilbage og spist chokolade. Jeg har siddet i en sofa og strikket sammen med snak og hygge. Jeg har knuset Emilie og Anders og talt med Daniel i telefonen.

Alt sammen uden den mindste stress. Mest bare hyggeligt.

Og så på en mandag.

4 kommentarer:

  1. Det lover godt for resten af ugen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. MIri, tirsdag indeholdt meget af det samme, og noget helt andet :)

      Slet
  2. En mandag af den bedste slags, må tirsdagen møde dig lige så villig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, og lige om lidt er det weekend :)

      Slet