søndag den 4. maj 2014

De der sure fugle


Annelise ville gerne vide lidt mere om de der sure fugle. Vi kunne sagtens have fortsat med at fortælle, men jeg synes det nemmeste var at vise. Altså fandt jeg tablet og butik, downloadede og lod hende om at styre.

Det kom der meget sjov ud af, og da Annelise mente at mestre og have forstået gamet, fik min mor styrepinden under Annelises kyndige vejledning.

Det gik ikke stille af...


Rigtig ramt - Angry Birds i førtse forsøg


Jeg er ikke sikker på hvorvidt jeg egentlig fik lov at bringe billedet... men de nedlage ikke veto...

4 kommentarer:

  1. I har da haft en hyggelig og fornøjelig dag :-)

    SvarSlet
  2. Tak - hvor ér det et dejligt Ingridbillede - tænker, det må ku bruges til 70 årsdagen, tak for dine specielle evner - også på dét felt

    SvarSlet
    Svar
    1. Annelise, jeg synes også det er skønt :)

      Slet