onsdag den 21. maj 2014

Jeg siger det bare


Det er jo fuldstændig umuligt at være syg, når der er femogtyve graders varme udenfor.


Tænk at jeg har lavet alle dem


Det gør det ikke bedre at bo i en lejlighed, der virker i retningen af et drivhus, når sommersolen står lige på. Hvis jeg ikke i forvejen følte mig varm og feberdryppende, får jeg masser af hjælp. Det er også ganske smart at insistere på at sy den ene lille uskyldige udstoppede hexipuff efter den anden på det voksende tæppe.

Der er varmt under det tæppe.

Der er også temmelig mange små puder at sy sammen. Jeg blev faktisk lidt overrasket over hvor mange der er, da jeg fik hevet dem frem fra under sengen.

Måske. Men kun måske. Er det ikke det mest geniale projekt at kaste sig over, samtidig med at solen har meldt sin ankomst.

Det bliver jo lissom ikke mindre. Det der tæppe...

Men altså. Det duer ikke at være syg. Så jeg har besluttet at jeg er rask i morgen. Heldigvis møder jeg sent nok til at jeg og min krop godt kan nå at diskutere raskheden mere end een gang i løbet af i morgen formiddag.

Jeg siger det bare!

8 kommentarer:

  1. God bedring, håber du snart er over det. Glæder mig til at se det tæppe færdigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke. jeg har nået cirka en trediedel.. det bliver helt fantastisk :)

      Slet
  2. Din stakkel, god bedring. Og jeg glæder mig også til at se dit tæppe færdig, det er så smukt og unikt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, det bliver et skønt tæppe... Emilie har spurgt om ikke hun også skal have et, men det er sådan et jeg kun laver et af :)

      Slet
  3. Jeg håber I er blevet enige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. MIri, efterhånden er vi blevet enige :)

      Slet
  4. Du godeste, hvor har du lavet mange - det er en sjov ide og må være meget, meget varmt :-) Rigtig god bedring :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Strikkeheksen, jeg vidste godt der var mange. det var alligevel overvældende at se hvor mange :)
      Og jo - det bliver varmt!

      Slet