onsdag den 28. maj 2014

Efter en lang dag


Jeg er totalt smadret efter en begivenhedsrig dag, der sådan set slet ikke havde noget med mig at gøre.

Først revy. I år en rigtig god ide, en fin gennemførsel og desværre den obligatoriske alt for lave lyd.

Dernæst skumsprøjt og endelig fodboldkampen, der i forlænget tid med straffespark lod de glade afgangselever vinde. Det er skønt at kunne gå videre i livet med visheden om at have banket sine lærere.

Derefter spiste alle de glade eksamensaspiranter frokost med deres lærere, mens vi andre passede noget arbejde.


Jeg er som sagt smadret - Emilie, hun er taget på Bakken.


Skønne, skumfyldte tøser - Emilie og Samar

6 kommentarer:

  1. Der er min søn også, meget mærkeligt den sidste er gået ud af skolen, nu venter et år på efterskole.

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke, Emilie fortalte, at der var overraskende få på Bakken. Ingen køer og kun glade mennesker :)

      Slet
  2. En underlig tid, hvor ens barn er ved at tage de første skridt på vej væk fra hjemmet. Håber Emilie havde en dejlig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, en lang og dejlig dag. Jeg hentede hende ved bussen lidt over midnat. Kold, glad og hæs efter mange timers skrigen i rutsjebanerne :)

      Slet
  3. Hi hi, fantastisk billede. :-)

    SvarSlet