torsdag den 8. maj 2014

Klar til sidste skoledag


Vi ryddede Netto for billig barberskum og slæbte temmelig mange karameller hjem.


karameller


Sjovt nok var ingen i tvivl om brugen, da vi læssede det hele på båndet ved kassen, og Emilie nåede at få mange gode råd og ideer med hjem - fra både kunder og kasseekspedient.

Jeg ved fra pålidelig kilde, at jeg for første gang står på listen over dem, der er fri jagt på. Det har jeg ikke prøvet før, men een gang skal vel være den første...

Nu står det hele i kælderen, for der er stadig over fjorten dage til sidste skoledag, og der skulle jo nødig være nogen som kommer til at forgribe sig på lageret.

De skriftlige prøver er også lagt bagude. De viste sig slet ikke at være så skræmmende som sådan nogle kunne have været, og nu venter blot ventetiden inden karakterer uddeles.

2 kommentarer:

  1. Også her i huset er der en, der glæder sig til sidste skoledag!

    Åh, åh, fri jagt........jamen, jeg ønsker dig held og lykke :-) Det bliver sikkert sjovt (men jeg er nu alligevel lidt glad for det ikke er mig).

    SvarSlet
    Svar
    1. Lea, jeg håber lidt på, at de i kampens hede glemmer mig... Eller noget. Jeg kan også bare lade være med at gå ud, men det synes jeg alligevel er for nemt :)

      Slet