tirsdag den 13. maj 2014

Flet til fest


Det er ikke så tit jeg laver reelle bestillinger. Jeg tror ikke jeg ville du til hele tiden at være bundet af at skulle noget bestemt, men en gang imellem synes jeg det er hyggeligt.


Taske med plads til det hele


Da Susanne spurgte om jeg villle lave en taske til brug ved hendes datters bryllup, sagde jeg ja. Det var lige sådan en opgave jeg godt gider, og som havde den helt rigtige sammensætning af bunden opgave og plads til leg.

Der var heldigvis god tid, så jeg har husket ikke at folde og flette i en uendelighed. For selvom jeg sagtens kunne finde på, er jeg blevet bedre til at passe på mig og mine skavanker. Jeg kan huske min mormor næsten ikke kunne strikke i hendes sidste år, og sådan vil jeg helst ikke ende... så pas på. Prøver jeg at sige til mig selv.


Taske med plads til det hele


Nu er den så færdig. Den har faktisk ligget færdig et par dage. Og afleveret. Eller afhentet. I en hektisk uge, hvor alt det, der ellers snildt kunne fylde en hel uge ud, skal presses ind på kun fire dage, blev der tid til et hurtigt møde. For det kan være svært at vente.

Der var glæde, og nu håber jeg brylluppet bliver en sand fornøjelse.

6 kommentarer:

  1. Den er da godt nok også blevet rigtig bryllupsfin :-) Sikke fine farver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Strikkeheksen, jeg synes næsten at fundet af de helt rigtige farver til en færdig taske, er det halve af fornøjelsen :)

      Slet
  2. Søde ord - tak for dem Pernille. Glæder mig også rigtig meget til brylluppet, hvor tasken rigtig skal flash'es, så jeg kan reklamere for min kongelige hofleverandør😄
    Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, jeg ønsker dig og dine en fantastisk fest :)

      Slet
  3. Hvor er den bare flot - præcis som alle andre af de tasker som du har lavet. :-)
    Men også godt at du passer på dig selv, så du også i fremtiden kan flette tasker. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, ja det er vigtigt at passe på. Jeg forestiller mig ikke jeg er færdig med at flette tasker - endnu :)

      Slet