torsdag den 26. maj 2011

Brugt


Jeg har glemt hoyaen. Synes bare lige jeg har vendt ryggen til, og lange fangarme har snoet sig om spejl, lampe og mod gardinet. Det med gardinet er måske ikke så smart, med lampen er hyggelig. Når vi så samtidig får kig til fiine lyserøde blomster, kan det næsten ikke blive bedre.



Aftenen går med hjernedødt fjernsyn administreret af Emilie, mens jeg overvejer hvornår jeg skal kapitulere og gå i seng. Jeg er mat og træt og ved der venter en lang dag i morgen.

Jeg tror jeg satser på en kop the mere sammen med en smule strik, og hopper til køjs, når Emilie skal i køjen.

God plan!

2 kommentarer:

  1. Og du er vist stadig vågen - sov godt, Pernille! Min aften blev på Louisiana, som du ved, til et foredrag med Peter Bastian og det var en skøn oplevelse.

    SvarSlet
  2. Ja det blev til lidt mere strik end forventet, Madame. Men det skønt at sidde helt alene, inden jeg hoppede under dynerne.
    Dejligt I havde en god oplevelse. Dem kan man leve længe på.

    SvarSlet