søndag den 20. februar 2011

Rejseplaner


Damhussøen februar 2011


Søndag formiddag er præget af rejseaktiviteter.

Emilie har planlagt at bruge ugens første feriedage hos sin far, nord for Århus.

Gårsdagens febervask fra bunken af det brugte tøj er nu hentet. Nærmeste indkøb besøgt for proviantering til en rejse, der ligger midt i frokostpausen. Både nærende og knap så nærende indtagelse er nu klar.

Tasken bliver pakket og pakket om, for nye intentioner finder vej.

En linial får selskab med feriens matematiklektier og om selvom det virker en smule hektsik lige nu, er jeg sikker på hun er klar når fløjten til afgang lyder om godt en halv time.

Jeg priser mig lykkelig for den gratis medtagelse af cykler i S-toget, for det er så meget nemmere at balancere en tung taske mod lyntoget og faste pladser, når der er pakæsler med til det grove.

2 kommentarer:

  1. Hej ! Vilken fin och trevlig blogg du har. Besök gärna min om du vill. Min kone kommer från Braedstrup i Danmark. LER!

    SvarSlet