onsdag den 2. februar 2011

Bittesmå huer


bittesmå huer


På Cuba er der brug for huer.

Mit håndled har brug for små projekter.

I min skuffe er der stadig en smule bomuldsgarn tilbage.

De seneste aftner har derfor været forsigtig strik med multifarvet bomuldsgarn.

 

Multifarvede garner skifter mønster alt efter hvor mange masker det samlede arbejde består af. Med flere små huer i varierende størrelse, har det været sjovt at se hvor meget seks ekstra masker betyder for det færdigstrikkede farvemix.

Det multifarvede garn slap op, men jeg har andet og andre farver.

Så den forsigtige strik af små huer fortsætter.


bittesmå huer

6 kommentarer:

  1. Mand hvor er de fine, sjov måde at se forskellen i hvordan farvet garn kan arte sig. Hvor er du sej at du strikker til Cuba!

    SvarSlet
  2. Hej Pernille
    Jeg må vist hellere se at komme igang - der er langt til de 1000. Sidste vinter strikkede jeg ca 50 huer til Red Barnets kampagne, så mon ikke det sidder i fingrene endnu :-)

    SvarSlet
  3. Tak Dianna :)

    Camilla, jeg synes det er rigtig sjovt, så stor forskel et par masker gør :)

    Figarine, hold da op, 50 huer er mange. Jeg ved ikke hvor langt jeg når, men planen er at komme til bunds i bomuldsbunken (den er ikke så stor mere) :)

    SvarSlet
  4. Christunte, du skriver godtnok den lille er meget lille - men hold da op, jeg blev noget overrasket over hvor lille :)

    SvarSlet