tirsdag den 8. februar 2011

En smule over målet…


Jeg modtog en skrivelse i dag. En af den slags reklamer, der er forklædt som en venlig henvendelse. Direct mail. Måske afsenderen skulle have afklaret målgruppen inden afsendelse…

Jeg har en deltidsstilling. Min kæreste er lærling. Vi bor i en lejet bolig og har hverken sommerhus, bil eller båd.

Personligt synes jeg det er skudt temmelig højt over målet at sende netop os en invitation til at skifte bank, når den første linie i brevet er som følger:


Ví (bankens navn) er et tilbud til dig med en formue på 3 mio. kr. eller derover…

8 kommentarer:

  1. Muah-ha-ha... Måske skulle du alligevel mærke efter under madrassen en ekstra gang ;)

    KH Karina

    SvarSlet
  2. Desværre Karina, og har jeg har heller ingen rig onkel i Amerika :)

    SvarSlet
  3. HI hi... Var der ikke noget med at du havde nisser på loftet... eller noget? Måske de har haft en finger med i spillet?

    SvarSlet
  4. Det er da muligt LisbethLys - det er aldrig til at vide med de nisser :)

    SvarSlet
  5. hahaha, der er vist nogle der ikke har gjort sit fodarbejde ordentligt!

    SvarSlet