tirsdag den 14. september 2010

Hjemme igen

 

september 2010

 

Så lykkedes det. Efter flere dage med hovedrysten og problemløsen er jeg endelig tilbage med fod under egen del af bordet. Fingrene i eget keybord og egne programmer på egen harddisk.

Det tilbageblevne problem er så at routeren under ingen omstændigheder tilllader mere en een computer på nettet ad gangen. Havde Anders haft hår, var det med sikkerhed revet ud i store totter, da han i aftes for hvem ved hvilken gang, atter måtte se sig slået og uden en mulig løsning på problemet.

Så mens han de næste dage kan rode og regere, melder jeg mig ud og satser på at sove, de få timer der de næste dage er afsat til hjemmetid.

Det bliver spændende – det er jeg sikker på, men det bliver også hårdt. Jeg skal inspireres, jeg skal blive klogere, jeg skal grine og hygge, jeg skal arbejde og tænke klare tanker. Programmet er sat og jeg tror det bliver godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar